Nazwa Użytkownika Hasło      Zapamiętaj mnie

Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: bruss lii
Spływ kajakowy
21 września grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w spływie kajakowym. Trasa biegła od Oborcza aż do zalewu Rudka w Zwierzyńcu (8km). Pomimo wielu przeszkód, jakie spotkaliśmy na rzece, śmiechu było dużo a radość z dopłynięcia nieopisana. Brak sił, które straciliśmy na dopłynięcie na metę, uzupełniliśmy kiełbaskami z ogniska. Kliknij w mapkę aby ją powiększyć. Zdjęcia zobacz tutaj.
Początek roku szkolnego 2011/2012
"Nareszcie idziemy do szkoły!!! Koniec wakacyjnej nudy!!! Huuurrrraaaaa!!!" - takie okrzyki dało się słyszeć w naszej szkole 1 września podczas rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2011/2012. Szczególnie cieszyli się uczniowie, którzy po raz pierwszy przekroczyli progi naszego gimnazjum. I tak trzymać. A nawet jeśli tak nie było to przecież tak mogło być :-D Zdjęcia zobacz tutaj.
Zakończenie roku szkolnego 2010/2011
23 czerwca 2011 zakończyliśmy pracowity rok szkolny 2010/2011. Wszystkim życzymy zdrowego wypoczynku i szczęśliwego powrotu do szkoły 1 września. Zdjęcia zobacz tutaj
Projekty edukacyjne
Zapraszamy do zapoznania się z projektami edukacyjnymi, realizowanymi przez zespoły uczniowskiego naszego gimnazjum: Aktywni dla zdrowia i Polubić bajki-gimnazjaliści czytają przedszkolakom.
Aktywni dla zdrowia
Polubić bajki-gimnazjaliści czytają przedszkolakom
Wycieczka do Warszawy
1czerwca grupa uczniów z naszej szkoły wzięła udział w wycieczce do stolicy, zorganizowanej w ramach realizacji projektu „Nowoczesna Szkoła”.
Plan wycieczki:
• Spacer w Parku Łazienkowkim.
• „Pole gry” – Narodowa Galeria Sztuki „Zachęta” - warsztaty plastyczne poprzedzone zwiedzaniem wystawy prac współczesnych artystów młodego pokolenia z Brukseli i Liège.
• „Metro” - Studio Buffo – musical w reżyserii Janusza Józefowicza.
Zdjęcia zobacz tutaj.
Wycieczka na Litwę
W dniach 10 - 14 maja 2011 uczniowie z naszej szkoły udali się na wycieczkę w ramach projektu "Nowoczesna szkoła". Trasa wycieczki wiodła z Mełgwi na Św. Górę Grabarkę, następnie do Parku Białowieskiego potem do Augustowa a dalej na nocleg w okolicach Wiżajn. Drugi dzień to przekroczenie granicy polsko-litewskiej w Budzisku i dojazd do Kowna. Tutaj zatrzymaliśmy się aby zwiedzić to piękne miasto. Następnie pojechaliśmy do Troków gdzie zwiedziliśmy piękny zamek. Na nocleg pojechaliśmy do stolicy Litwy czyli Wilna. Spaliśmy przez dwie noce w Ecotelu Vilinius. Trzeci dzień wycieczki poświęcony był zwiedzaniu Wilna. Odwiedziliśmy cmentarz Na Rossie, gdzie złożone zostało serce patrona naszej szkoły Józefa Piłsudskiego. Zobaczyliśmy najpiękniejsze zabytki Wilna łącznie z Ostrą Bramą gdzie umieszczony jest cudowny obraz Matki Boskiej Ostrobramskiej. Następnego dnia odbyliśmy jeszcze krótki spacer po wileńskiej starówce i udaliśmy się w drogę powrotna do Polski. Po drodze wstąpiliśmy do Druskiennik, gdzie znajduje się jeden z największych w Europie parków wodnych. 2 godziny spędzone w basenach, w jakuzzi, na zjeżdżalniach i w saunie zregenerowały nasze siły. Granicę litewsko-polską przekroczyliśmy w Ogrodnikach, a następnie udaliśmy się na nocleg do Młodzieżowego Ośrodka Wypoczynkowego w Gawrych Rudzie. Ostatni dzień wycieczki to rejs statkiem z Augustowa do Studzienicznej oraz powrót do Mełgwi ok. 22:30. Trasę zobacz tutaj. Zdjęcia zobacz tutaj.
Konkurs Wielkanocny
18 kwietnia w Miejskim Ośrodku Kultury odbyło się uroczyste podsumowanie IV Wojewódzkiego Konkursu Plastycznego „Święta Wielkiej Nocy”. I miejsce w kategorii prac malarskich zdobyła Magdalena Zając z kl. I a. Gratulacje.

Kliknij w miniaturkę aby powiększyć nagrodzoną pracę.

Projekt edukacyjny w gimnazjum
Zgodnie z najnowszymi wymogami Ministerstwa Edukacji od tego roku szkolnego 2010/2011 wszystkie gimnazja zobowiązane są do realizacji projektu edukacyjnego. Na dzień dzisiejszy sprawa dotyczy klas I i II – w których to wdrażana jest nowa podstawa programowa.
Projekty mogą być realizowane niemal w każdej sferze działalności. Termin ten oznacza konkretne działania określone w czasie i zmierzające do osiągnięcia celu.
Projekt edukacyjny skierowany jest do uczniów, którzy poprzez wypełnianie zadań zleconych przez nauczyciela dążą do uzyskania danych założeń.
Informacje dotyczące realizacji projektów przez grupy uczniów naszego gimnazjum, będziemy umieszczać na bieżąco na stronie WWW.
Więcej informacji na ore.edu.pl
Materiały do pobrania, opracowane na podstawie tekstu autorstwa Jacka Strzemiecznego. Do pobrania: Karta projektu i Karta zadania.
Matematyczne duety 2011
Już po raz szósty gościliśmy w naszym gimnazjum uczniów ze szkół podstawowych gminy Mełgiew. Okazją były "Matematyczne duety". Turniej ten odbył się 18 kwietnia i miał na celu promowanie talentów matematycznych szkół podstawowych, jak i promocję naszego gimnazjum. Wszystko w formie zabawy wykorzystującej logiczne myślenie uczestników. Każdy duet matematyczny co 10 minut zmieniał stolik przy którym miał do rozwiązania inny problem. Wśród zadań były zarówno działania na liczbach jak i układanki czy konstrukcje przestrzenne. Każdą konkurencję nadzorował uczeń gimnazjum z klasy Ib, który jednocześnie objaśniał jej problem. Jak co roku zadania przygotowała pani Grażyna Sobocka a w organizacji pomagała jej pani Marzenna Pietrzyk.
LAUREACI tegorocznego konkursu:
miejsce I - Weronika Buda i Wojciech Kowalczyk S.P. w Jackowie (nauczyciel - p. R. Piątek).
miejsce II - Kaja Iwaniuk i Olga Załoga S.P. w Mełgwi (nauczyciel - p. E. Anulewicz).
miejsce III - Wioletta Pśnik i Milena Dziurawiec S.P. w Dominowie (nauczyciel - p. A. Salitra).
wyróżnienia:
- Franciszek Ścirka i Rafał Wawszczak S.P. w Krzesimowie (nauczyciel - p. E. Orlik).
- Aleksander Stępień i Łukasz Zieliński S.P. w Podzamczu (nauczyciel - p. I. Duda).
- Agnieszka Szejgiec i Ernest Szymański S.P. w Krępcu (nauczyciel - p. A. Brzozowiec).
Zdjęcia zobacz tutaj.
Egzamin 2011
12 kwietnia 2011 uczniowie naszej szkoły, tak jak wszyscy gimnazjaliści w Polsce, pisali egzamin w części humanistycznej. Na refleksję nad tematyką i trudnością egzaminu przyjdzie czas a zdjęcia zobacz tutaj
Otwarcie basenu wielofunkcyjnego w Mełgwi
26 lutego 2011 o godz. 10:00 został otwarty basen wielofunkcyjny przy Zespole Szkół w Mełgwi. Uroczystość zaszczycili znamienici goście. Gościliśmy Marszałka Województwa Lubelskiego Pana Krzysztofa Hetmana, Starostę Powiatu Świdnickiego Pana Mirosława Króla, burmistrzów i wójtów sąsiednich miast i gmin. Gości powitał pomysłodawca budowy basenu Pan Wacław Motyl Wójt Gminy Mełgiew.
Zdjęcia zobacz tutaj
Strona 57 z 59 << < 54 55 56 57 58 59 >

Gimnazjum'

Dlaczego nasze Gimnazjum?

Jesień
Szkoła nasza w roku 2015 przystąpiła do Fundacji Studenckiej „Młodzi-Młodym”, która zajmuje się pozyskiwaniem pieniędzy uzyskanych z jednego procenta podatku dochodowego. Dodatkowe informacje można uzyskać odwiedzając stronę: Fundacji. Miło nam poinformować rodziców uczniów naszego GIMNZJUM, że kwota zebranych środków z 1 % podatku za rok 2015 wynosi: 164,77 zł, za rok 2016 wynosi: 315,09 zł. Pieniądze są do dyspozycji RADY RODZICÓW z przeznaczeniem na potrzeby uczniów naszej szkoły. Bardzo dziękujemy Rodzicom i Nauczycielom za wpłaty.

Batmat'
Na tej stronie znajdziesz wiele ciekawych zadań matematycznych.

Rok
Multimedia
Wybór Mediów

Szkolny

Jesień
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.