Nazwa Użytkownika Hasło      Zapamiętaj mnie

Nieaktywowany Użytkownik: 1
Najnowszy Użytkownik: bruss lii
Biegi na 700-lecie Mełgwi
Dzień 16 października 1978r. jest dniem szczególnym dla wszystkich Polaków. To właśnie wtedy z balkonu Bazyliki św. Piotra padły pamiętne słowa: ”Habemus papam!” Nowym Ojcem Świętym został Polak, metropolita krakowski kardynał Karol Wojtyła.
Biegi z okazji 700-lecia Mełgwi zorganizowano właśnie 16 października 2017r. w 39 rocznicę wyboru księdza kardynała Karola Wojtyły na papieża. „Idźmy naprzód z nadzieją” - słowa papieża Jana Pawła II stanowiły motto biegów.
Wydarzenie rozpoczął uroczysty polonez na 350 par mieszkańców, nauczycieli, dzieci i młodzieży. Następnie przeprowadzono biegi w poszczególnych kategoriach wiekowych. Dla startujących zaplanowano drobny poczęstunek, a każdy uczestnik otrzymał pamiątkowy dyplom oraz brał udział w losowaniu nagród rzeczowych.
Więcej czytaj tutaj. Zdjęcia zobacz tutaj.
Wycieczka do Warszawy - październik 2017
18 X 2017r. uczniowie naszego gimnazjum oraz z VII klasy pod opieką nauczycieli: pań - Ewy Małysz-Kubić, Grażyny Sobockiej, Anny Załogi oraz pana Jacka Wardęgi wyjechali na wycieczkę do Warszawy. Wizytę w stolicy rozpoczęliśmy od odwiedzin w Centrum Nauki Kopernik. Zwiedzając CNK mogliśmy samodzielnie poznawać prawa przyrody poprzez przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych wystawach np: jak działa ciśnienie wody lub wielka metalowa kula, która była zawieszona nad magnesami, rozwiązywaliśmy zagadki kryminalne, oraz wiele, wiele innych. Następnie udaliśmy się do muzeum - pałacu w Wilanowie. Tam byliśmy oprowadzeni po całym pałacu. Pani, która nas oprowadzała opowiedziała historię całego pałacu. Po wizycie w pałacu oprowadzeni zostaliśmy po parku. Był on piękny. Wielki staw, wiele roślin, a także piękne i niezapomniane widoki. Bardzo cieszę się że pojechałem na tą wycieczkę. Tekst: Bartosz Bałaban. Zdjęcia zobacz tutaj.
Wizyta w Farmie Iluzji
11 października 2017r. 40 osobowa grupa uczniów z gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z opiekunami p. Anną Załogą, p. Katarzyną Wróbel i p. Katarzyną Marciniak-Dzieciuch udali się do parku edukacji i rozrywki „Farma Iluzji” w Trojanowie. Pomimo deszczowej pogody uczniowie korzystali z wielu atrakcji m.in. latająca chata tajemnic, muzeum iluzji, opuszczona kopalnia, tunel zapomnienia, labirynt luster, zakręcony domek, muzeum egipskie itp. Bawili się aktywnymi konstrukcjami, podziwiali iluzyjne eksponaty i świat w skali makro. Po aktywnej zabawie uczniowie posilili się smacznymi kiełbaskami z grilla. Zdjęcia zobacz tutaj.
Pocztówka

Konkurs ,,MÓJ PROJEKT NA POCZTÓWKĘ Z MEŁGWI". Regulamin na stronie Gminy Mełgiew
Wybory członków Samorządu Uczniowskiego
13 października 2017 roku odbyły się wybory do samorządu szkolnego. Kandydowali: Bartosz Bałaban z klasy IIA, Eryk Gadzała z klasy IIB, Piotr Archała z klasy IIIA oraz Zosia Okoń z klasy IIIB. Ze znaczną przewagą głosów wygrał Piotr Archała, zastępcą przewodniczącego został Eryk Gadzała, natomiast skarbnikiem szkoły został Bartosz Bałaban, który 2 raz z rzędu uczestniczy w samorządzie szkolnym. Wybory na opiekuna rady uczniowskiej ponownie wygrał nauczyciel języka angielskiego - Radosław Grygiel. Mam nadzieję, że ten samorząd szkolny będzie sprawował się równie dobrze jak poprzedni.
Tekst: Paulina Lewandowska
Dzień Chłopaka 2017
29.09.2017 roku uczniowie klas 2b i 3a pod opieką p. Grażyny Sobockiej i p. Radosława Grygla z okazji dnia chłopaka udali się do „Strefy wysokich lotów” w Lublinie. W wyjeździe brało udział 25 uczniów. Wiele atrakcji i dobra zabawa sprawiło, że uczniowie wrócili w bardzo dobrym humorze. Całą wycieczkę zorganizowała uczennica klasy 2b Amelka Sulowska.
Zdjęcia zobacz tutaj.
„IDŹMY NAPRZÓD Z NADZIEJĄ”

Szczegóły znajdziesz tutaj
Wycieczka do Lublina 29-09-2017
29.09.2017r odbyła się wycieczka do Lublina. Wzięli w niej udział uczniowie klas 3b oraz 3a wraz z p.Haliną Załogą i p.Anną Załogą. Zwiedziliśmy największy kościół będący perłą baroku w Lublinie. Wszyscy byliśmy pod wrażeniem oglądając wykonane przez Jana Meiera freski w Archikatedrze św. Jana Chrzciciela i św. Jana Ewangelisty. Wprawdzie nie udało nam się zwiedzić zamku Lubelskiego lecz zrekompensowały nam to opowiedziane przez Panią Dyrektor jego dzieje. Podczas zwiedzania starego miasta dowiedzieliśmy się wielu faktów historycznych oraz ciekawostek o Lublinie.
Tekst: Basia Kozioł i Zofia Okoń
Czytamy "Wesele"
15 września uczniowie naszego gimnazjum wzięli udział w tegorocznym Narodowym Czytaniu "Wesela". Odbyło się ono w zabytkowym pałacu w Podzamczu. Gimnazjaliści zorganizowali je wspólnie z Kierownikiem Biblioteki Publicznej w Mełgwi panią
U. Kowalczyk oraz Szkołą Podstawową w Podzamczu. Uczniowie
i nauczyciele ubrani w stroje oddające ducha epoki odczytywali wybrane fragmenty utworu Stanisława Wyspiańskiego, wybitnego polskiego dramaturga epoki Młodej Polski. Spotkanie zakończyło się weselnym poczęstunkiem, złożonym z wiejskich wyrobów
i wypieków.
Zdjęcia zobacz tutaj.
Udział w „Projekcie z ZUS”

Zachęcamy nauczycieli gimnazjów i szkół podstawowych do poprowadzenia lekcji o ubezpieczeniach społecznych, a uczniów do wykonania projektu edukacyjnego. W projekcie uczniowie wyjaśnią, dlaczego ubezpieczenia społeczne są ważne. Projekt może przyjąć formę: filmu, plakatu, komiksu lub prezentacji multimedialnej. Regulamin projektu znajdą Państwo tutaj.
Laureaci Konkursu
Laureaci Konkursu na Plakat Promujący Naukę Języków Obcych zorganizowanym z okazji przypadającego 26 września Europejskiego Dnia Języków Obcych.
I miejsce – Szymon Jaworski – kl. II A
II miejsce – Alicja Łaska – kl. IIIB
III miejsce – Kamil Drewniak – kl. IIIB
Gratulujemy.
Strona 4 z 55 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

Gimnazjum'

Dlaczego nasze Gimnazjum?

Jesień
Szkoła nasza w roku 2015 przystąpiła do Fundacji Studenckiej „Młodzi-Młodym”, która zajmuje się pozyskiwaniem pieniędzy uzyskanych z jednego procenta podatku dochodowego. Dodatkowe informacje można uzyskać odwiedzając stronę: Fundacji. Miło nam poinformować rodziców uczniów naszego GIMNZJUM, że kwota zebranych środków z 1 % podatku za rok 2015 wynosi: 164,77 zł. Pieniądze są do dyspozycji RADY RODZICÓW z przeznaczeniem na potrzeby uczniów naszej szkoły. Bardzo dziękujemy Rodzicom i Nauczycielom za wpłaty.

Batmat'
Na tej stronie znajdziesz wiele ciekawych zadań matematycznych.

Rok
Multimedia
Wybór Mediów

Szkolny

Jesień
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.